środa, 6 stycznia 2016

tak, kochani, to już koniec tego bloga.

witam was z powrotem, choćby na chwilę. nie, nie umarłam, wszystko ze mną w porządku. ale już totalnie się wypaliłam, jeśli chodzi o pisanie opowiadań. ostatni post pojawił się tu prawie 2 lata temu, i ciągnięcie tego dalej nie ma już kompletnego sensu.

niestety, zaniedbałam też odwiedzanie waszych blogów, które kiedyś były całym moim życiem. ale wszystko się zmieniło, cóż - chyba już z tego wyrosłam. możecie mnie teraz skopać, zwyzywać, utopić, cokolwiek. pozwalam, bo to też trochę moja wina. mojego lenistwa i innych wad.

podaję tu wam moje social media, abyście mogli pozostawać ze mną w kontakcie.
ig: instagram.com/hottiemacaroni
tumblr: captaindrago.tumblr.com
snapchat: captaindragoo
soundcloud: soundcloud.com/flycaptain
mojego e-maila już macie, fb moge podac na priv

żegnajcie lwiątka:)


1 komentarz:

  1. Wielka szkoda. Od dłuższego czasu wyczekiwałam Twojego powrotu, ale rozumiem, że przez tyle lat można stracić zapał. Niemniej jednak życzę Tobie wszystkiego dobrego w dalszym odkrywaniu swoich pasji, bo jeszcze dużo przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń