wtorek, 17 września 2013

Info #2

Witajcie, kochani! 
Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam za to, że tak długo nie pisałam. Powodów jest kilka, przede wszystkim jesienna chandra, przez którą opuściła mnie wena. Rozdział 43 jest w przygotowaniu, muszę się nad nim sprężyć, to może ukaże się za jakieś 10 dni.

A co do szkoły... biorę udział w konkursie interdyscyplinarnym (zwalniającym mnie z egzaminu), chodzę na zajęcia i jest lekka harówka. Na kompa trochę mało czasu, więc teraz - w roku szkolnym - rozdziały będą się ukazywać mniej więcej co 10 - 14 dni

Ogólnie to sama jestem winna takiemu zaniedbaniu bloga, bo zamiast pisać, siedziałam ciągle na Bestach i śmiałam się z jakichś idiotycznych memów... teraz muszę się porządnie kopnąć w pewną część ciała i zabrać do roboty.

Jeszcze raz przepraszam, że tak długo nie dawałam znaku życia.

xoxo ;*

6 komentarzy:

  1. Uwierz ja bardziej zaniedbuję blogi ;)

    Zparaszam na:

    lwica-melony.blogspot.com

    Zależy mi na tym abyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam! Spokojnie, ja też nie mam czasu na blog o Sarze, ale pacnę się w twarz i ogarnę, oraz wreszcie przyłożę się do nowego rozdziału!

    Czekam na post. Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szkodzi! Spokojnie, spokojnie, spokojnie. Najważniejsze jest to, że poinformowałaś nas o tym, że przez pewien czas cię nie będzie. Ale nie dawaj sobie kopniaków, bo to nie działa;) Ale spokojnie, jeśli chcesz...
    Pozrawiam <3
    Daktylk_a

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się trochę zapomniałam, muszę coś napisać... Wiesz, pierwsza liceum to nie przelewki :/
    Pozdrawiam i czekam na Twój wielki powrót!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam cierpliwie :).
    Sorry,że ostatnio w ogóle nie komentuję,ale wiesz szkoła,stres i wiele innych rzeczy .
    Nie martw się...
    Ja bloga o Katty zaniedbałam jeszcze bardziej :(

    Pozdro ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej pierwszy raz jestem na twoim blogu
    ale przejrzałam kilka notek i stwierdzam że cudownie piszesz <3
    czekam z niecierpliwością na dalsze prace ;)
    pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń