poniedziałek, 30 września 2013

Powrót

Hejo, kochane moje! (nie wiem, czy czyta to jakikolwiek chłopak, a jeśli tak, to go wielbię). 
Wróciłam wczoraj wczesnym rankiem. Byłam w Jastrzębiej Górze; to był wspaniały tydzień i ciężko mi było stamtąd wyjeżdżać. Mam do ogłoszenia dwie informacje: pierwsza - postanawiam wrócić do starego tytułu bloga (Dalsze Dzieje Lwów), gdyż jest on bardziej związany z tematyką opowiadania, a aktualny...wytrzasnęłam z jakiejś piosenki MCR. Druga - na przełom września i października był zaplanowany konkurs, ale przesuwam go na połowę listopada - muszę się porządnie przyłożyć do interdyscyplinarnego, bo jest już 7 listopada ._.

Miłego wieczoru!
xoxo 

7 komentarzy:

  1. Świetnie, że powracasz;) Mnie też ten tytuł wydaje się bardziej sensowny...
    czekam z niecierpliwością na konkurs!
    Daktylk_a ( dawniej Damu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu Michalina, ale nie chcę mi się logować xd

    Czekam zniecierpliwością na rozdział i konkurs! Cieszę się, że wróciłaś. ;)

    Co do tego wywiadu, na razie jestem przeziębiona - znooowu >.< - i wchodzę na komputer aby wejść na pocztę i na blogi innych, a potem odpoczywam. W przyszłym tygodniu będę - mam nadzieję - czuć się lepiej i przygotuję pytania. Przepaszam, przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się cieszę,że powracasz :)
    Postaram się komentować twoje cudowne rozdziały ... <3
    W konkursie nie obiecuję,że wezmę udział .
    Pozdrawiam i zapraszam na : http://kovu-kovu.blogspot.com/

    Martinia(dawniej Bąbelek :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka kiedy szykuje sie na rozdzial ??? prosze choc kiedy przewidujesz wiem ze mialo byc na poczatku pazdziernika ale dokladniej ? jak mozesz powiedz bo nie moge sie doczekac masz talent i super piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać konkursu :)
    Zapraszam na:
    lwica-melony.blogspot.com
    zyciedolphy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To znów ja, Michalina, ale ostatnio nie mam ochoty się logować...xD

    Przykro mi, naprawdę Cię przepraszam, ale zbyt nie mam czasu na internet i nie mam czasu na przygotowanie pytań; wiecznie w szkole ''straszą'' kartkówkami z poprzednich lekcji, pełno zadań domowych, są zapowiedziane na chwilę obecną, dwa ''duże'' testy i muszę coraz to więcej się uczyć...

    Niczego nie obiecuję, więc nie zapowiadam kiedy wyślę nareszcie te pytania, ale proszę, nie gniewaj się i przepraszam strasznie za zawracanie głowy, ale nie myślałam, że to się tak potoczy...

    Pełno uścisków dla kochanej Dragonisse, śle Miśka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Misia, nic się nie stało! U nas też nawał tego wszystkiego, sprawdzianów, kartkówek, także Cię idealnie rozumiem. Naprawdę się nie gniewam :) wyślij wtedy, gdy będzie Ci wygodnie i będziesz miała czas.
      Powodzenia na testach :*
      xoxo

      Usuń