sobota, 21 września 2013

Stara znajoma, panna Skleroza

Witajcie po raz kolejny.
Bardzo Was przepraszam... ale w niedzielę wyjeżdżam na tydzień. Gdy pisałam posta informacyjnego, kompletnie o tym zapomniałam x___x jestem geniuszem. Nie zabieram ze sobą kompa, ale będę coś skrobać na kartkach.
Także rozdział... ukaże się gdzieś tak w początkach października lub wcześniej. Przepraszam, że musicie tak długo czekać :< po prostu moja stara znajoma - Skleroza - znowu wwaliła się bezczelnie do mojej głowy, lecz kuzynka Wena ulitowała się nade mną i rozdział się pisze ^^
Piszcie w komentarzach pod tym postem, gdy u Was na blogach pojawią się nowe posty, postaram się szybko nadrobić zaległości. 

xoxo ;*

3 komentarze:

  1. Miłego wyjazdu, kochana! <3
    Czekam na rozdzialik. :)

    Zapraszam na miska-misia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością i życzę miłego wyjazdu, kocie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak mi miła jest ta pani xp
    Powodzenia na wyjeździe.

    Zapraszam Cię, na dwa blogi:

    zyciedolphy.blogspot.com
    lwica-melony.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń